воскресенье, 18 января 2009 г.

я програю прев"юшки і уявляю шо я квентін чи майкл дуглас там який і знімаю кіно ...

Your musical compatibility with rshpakovych is Super

Your musical compatibility with Melusyna is Super

Your musical compatibility with semerak is Super

Your musical compatibility with berezneva is Very High

ну ясно шо, в кого ж я артістів тирю. а ше вот подумав шо може ми слущяєм імпортних виконавців коких, то дехто в імпорті щитає іво бобулом, але не знаєм про то і навіть не здогадуємося. так само як хтото з далекого альбіону маже слухати іво бобула і не знати шо то іво бобул.

відкрию вам тайну по якому принципу я додаю:

я програю прев"юшки і уявляю шо я квентін чи майкл дуглас там який і знімаю кіно - якшо хоч шото можна використати в мому фільмі як саундтрек - я переважно додаю. вот моє жизнінне кредо, може прігодітса.

снупі вдох мабуть

Комментариев нет:

Отправить комментарий